Matematické soutěže v době podzimního uzavření škol


I když ve škole není po žácích ani vidu ani slechu, život školy jede dál. Žáci se účastní distanční výuky, která se stala pro ně povinná. Dobrovolné však zůstávají soutěže, kterých se žáci mohou účastnit. Tak jako každý rok i letos na podzim se žáci druhého stupně zapojili do matematických soutěží, a to do Logické olympiády a netradičně do Matematického klokana.

Číst více…

Recept na lahodný nepečený dortík


(Volnočasové aktivity pro děti, díl 4.)

Tento šťavnatý dort je nejen velmi chutný, ale i jednoduchý na přípravu. Děti s přípravou určitě rádi pomohou a po práci se můžou těšit na lahodnou odměnu.

Číst více…

Adventní věnec


(Volnočasové aktivity pro děti, díl 3.)

Období adventu začíná letos 29. listopadu a končí na Štědrý den po západu slunce. Jedním ze symbolů adventního období je právě adventní věnec.

Stalo se již tradici, že na konci listopadu vyrábíme s dětmi ve školní družině adventní věnce.

Číst více…

Vycházka do lesa


(Volnočasové aktivity pro děti, díl 2.)

Pandemie koronaviru nám všem změnila život, ale musíme to společně všichni zvládnout. Doufáme, že se brzy uvidíme zase ve škole. Momentálně však téměř nikam nemůžeme, ale přesto je jedno místo, kam je povoleno jít – je to les.

Číst více…

Náměty na volnočasové aktivity pro děti


V této nelehké době, kdy probíhá distanční výuka a děti se nemohou setkávat se svými kamarády ve škole a ve školní družině, naši vychovatelé pro ně připravili zbrusu novou rubriku s názvem Volnočasové aktivity pro děti, kde si každý bude moci najit náměty a inspirace nejen pro tvořivé myšlení, ale i pro šikovné ručičky.

Tak začínáme prvním námětem na výrobu Halloweenské svítilny. 

Číst více…

Ovoce a 3.B


V říjnu, chvilku předtím, než se nám zavřely školy, stihli jsme s žáky 3.B vyrazit na Kejbaly, do zahrad Pedagogické fakulty MU. Po půlhodinové procházce po Bohunicích jsme dorazili na místo, kde na nás čekaly budoucí paní učitelky, které si pro děti připravily jednotlivá stanoviště zaměřená na téma Ovoce. A co děti na stanovištích, na kterých se střídaly po skupinkách, čekalo?

Číst více…